لیمو دانلود

ساخت وبلاگ

امکانات وب

تبليغاتX

-->-->-->

-->-->-->
-->-->-->
-->-->-->

اسکرین سیور یا همان محافظ صفحه نمایش بسیار زیبا با نام Tropical Fish 3D Screensaver محصول شرکت ۳Planesoft می باشد . این اسکرین سیور بسیار زیبا می باشد و صحنه های متحرک حضور ماهیان در رودخانه را در اسکرین سیور شما به نمایش میگذارد. این اسکرین سیور توانایی پخش موزیک و صدای آب را نیز دارد .

screen اسکرین سیور ماهی های زیبا Tropical Fish 3D Screensaver 1.1.6

لیمو دانلود...
ما را در سایت لیمو دانلود دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : لیمو دانلود limoodownload بازدید : 230 تاريخ : چهارشنبه 14 فروردين 1392 ساعت: 17:24

اگر مدام کامپیوتر شما هنگ میکند و از کندی سرعت سیستمتان رنج میبرید میتوانید از این نرم افزار استفاده کنید. این نرم افزار تمام قسمتهای ویندوز از جمله هارد دیسک ، ریجستری ، مموری ، کوکی ها و فایلهای تبلیغاتی که در سیستم شما جا خوش کرده اند را حذف میکند و دوباره میتوانید از سرعت بالای کامپیوترتان لذت ببرید.

fix افزایش چشمگیر سرعت سیستم با استفاده از FixCleaner1.6.3738.547

لیمو دانلود...
ما را در سایت لیمو دانلود دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : لیمو دانلود limoodownload بازدید : 229 تاريخ : چهارشنبه 14 فروردين 1392 ساعت: 17:25

با توجه به نزدیکی به تعطیلات نوروز و شروع سفرهای نوروزی وجود نرم افزاری که بتواند با معرفی آثار تاریخی و جاذبه های گردشگری شهرهای ایران راهنمایی مناسب برای مسافران نوروزی باشد احساس میشود. سفریاب همراه ، نرم افزاریست که می تواند پاسخگوی این نیاز باشد.این نرم افزار با فرمت جاوا منتشر شده است که می توانید آن را در موبایل خود به راحتی نصب نمایید. این نرم افزار فوق العاده کاربردی را میتوانید از سایت دانلودها دریافت کنید.

safaryab نرم افزار کاربردی سفریاب موبایل با فرمت جاوا

لیمو دانلود...
ما را در سایت لیمو دانلود دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : لیمو دانلود limoodownload بازدید : 270 تاريخ : چهارشنبه 14 فروردين 1392 ساعت: 17:28

Print2PDF توانایی ساخت فایل PDF از داخل هر نرم افزاری که قابلیت پرینت گرفتن داشته باشد را دارد. از کاغذهایی تا اندازه ۲۰۰ اینچ پشتیانی می کند و قابلیت چاپ در هر دو حالت افقی و عمودی روی کاغذ و کیفیت چاپی تا ۲۴۰۰ dpi را دارد.پشتیبانی از فرمت های رایج پی دی اف ادوبی ۱٫۳،۱٫۴،۱٫۵ و ISO 19005-1 PDF/A-1 را دارد. از رمزگذاری ۴۰ بیتی یا ۱۲۸ بیتی RC4 جهت حفاظت از اسناد حساس شما استفاده می شود. و سطح دسترسی به اسناد قابل تعریف است.استفاده از نرم افزار Print2PDF بسیار ساده است بطوری که پس از نصب آن یک پرینتر مجازی که قابلیت اشتراک گذاری در شبکه را نیزدارد، برای سیستم ایجاد شده و با چاپ هر سندی از درون تمام نرم افزارها با این پرینتر سند به فایل PDF تبدیل می شود و تنظیمات این پیرنتر مجازی تقریبا مشابه پرینترهای حقیقی است.

print2pdf تبدیل تمامی اسناد به PDF با Print2PDF v8.0.09.1023

لیمو دانلود...
ما را در سایت لیمو دانلود دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : لیمو دانلود limoodownload بازدید : 257 تاريخ : پنجشنبه 15 فروردين 1392 ساعت: 2:54

Difitec WavePurity Professional برنامه ایی برای انتقال آهنگ ها از روی نوار های کاست و بازسازی آنها میباشد , نرم افزار برای بازسازی آهنگ ها یا متن سخنرانی های موجود بر روی نوار های کاست قدیمی که کیفیت پایینی دارند طراحی شده است و با استفاده از Filter های صدایی که دارد می تواند صداهای اضافی را حذف نموده و صدای اصلی را به شما تحویل دهد و از فرمتهای WAV و MP3 پشتیبانی میکند , نرم افزار در ویندوز محبوب ۷ نیز قابل استفاده میباشد.

difitec wp تبدیل نوار کاست به CD با Difitec WavePurity Professional 6.50 (قابل حمل)

لیمو دانلود...
ما را در سایت لیمو دانلود دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : لیمو دانلود limoodownload بازدید : 267 تاريخ : پنجشنبه 15 فروردين 1392 ساعت: 3:0

Clickteam Install Creator Pro نام نرم افزاری قدرتمند در زمینه تهیه و ساخت فایل های Setup برای برنامه های مختلف می باشد. در این نرم افزار برای برنامه نویسان امکانات مختلفی فراهم شده تا بتوانند مجموعه فایل های برنامه های نوشته شده توسط خود را به همراه فایل های همراه و اطلاعات اضافی ، برای کاربران در غالب یک فایل setup فراهم آورند. از ویژگی های این نرم افزار قابلیت استفاده از برنامه در ویندوز ویستا و قابلیت ساخت فایل های نصب برنامه ها که در ویندوز ویستا نیز قابل اجرا می باشد می توان اشاره نمود. از دیگر ویژگی ها قابلیت تهیه فایل نصب در دو فرمت EXE و MSI می باشد. پشتیبانی از چندین زبان مختلف ، قابلیت قرار دادن مدیریت لیسانس و در خواست سریال برای نصب برنامه ، توانایی قرار دادن متن برای نمایش در هنکام نصب به منظور قرار دادن توضیحات به کاربر و … نیز از دیگر ویژگی های این برنامه است. این نرم افزار محصولی از شرکت Clickteam می باشد.

clickteam icp ایجاد Setup برای نرم افزارهای خود با ClickTeam Install Creator Pro v2.0.36

لیمو دانلود...
ما را در سایت لیمو دانلود دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : لیمو دانلود limoodownload بازدید : 284 تاريخ : جمعه 16 فروردين 1392 ساعت: 6:0

Prophecy Master نام نرم افزاری می باشد که به کمک آن کاربران می توانند تصویر خود در ۲۰ سال بعد در آینده را مشاهده کنند. به کمک این نرم افزار کاربران به راحتی می توانند تنها با وارد نمودن تصویر چهره خود به برنامه و یک کلیک خود در مقابل آینه ای پس از ۲۰ سال مشاهده کنند. این نرم افزار با استفاده از تکنیک های گرافیکی موجود در خود به راحتی تصویر مورد نظر را ۲۰ سال پیرتر از آنچه که اکنون است می نماید. استفاده از این نرم افزار به راحتی برای همه کاربران امکان پذیر می باشد زیرا این نرم افزار از گزینه ای برای انجام تنظیمات برخوردار نمی باشد. تنها وارد نمود یک عکس به برنامه ( ترجیحا عکس از نمای رو به رو ) و کلیک نمودن بر روی کلید …

prophecy m1 مشاهده چهره خود در 20 سال آینده با ProphecyMaster.v.1.1

لیمو دانلود...
ما را در سایت لیمو دانلود دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : لیمو دانلود limoodownload بازدید : 285 تاريخ : جمعه 16 فروردين 1392 ساعت: 6:23

نرم افزار فوق العاده معروف Babylon که در زمینه ترجمه کلمات و متون ید طولایی دارد را همه می شناسیم. پشتیبانی بیش از ۷۵ زبان زنده دنیا و تبدیل و ترجمه آن به زبان های دیگر باعث می شود همه نیازهای کاربران در مورد ترجمه زبان ها بر طرف شود . برای ترجمه متن های کامل و بازگشایی سایت ها ۳۱ زبان مورد پشتیبانی هستند . این نسخه که همانند نسل های قبلی بیش از ۱۷ زبان زنده دنیا را به صورت پیش فرض پشتیبانی می کند قادر است تا علاوه بر تلفظ کلمات به زبان های مختلف متون را هم ترجمه کند. ترجمه متن یکی از مواردی است که کاربران به آن توجه بسیار ویژه ای دارند، هرچند ترجمه متن با Babylon تنها با داشتن یک ارتباط اینترنتی فراهم می شود اما بازهم عملکرد نرم افزار تحسین برانگیز است.
قابلیت بسیار مهم و کلیدی که در این نسخه اضافه شده است، امکان ترجمه وب سایت ها به صورت آنلاین است، بدین صورت که کاربران می توانند با استفاده از این قابلیت آدرس وب سایت مورد نظر را داده و منتظر بمانند تا با توجه به زبانی که انتخاب کرده اند ، صفحه وب سایت مورد نظر را ترجمه شده تحویل بگیرند. قابلیت جالب دیگر هم امکان تبدیل واحد های مختلف به یکدیگر هستند که می تواند استفاده زیادی برای کاربران داشته باشد.

Babylon Pro نسخه جدید دیکشنری قدرتمند و محبوب Babylon Pro v8.0.8 r2

لیمو دانلود...
ما را در سایت لیمو دانلود دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : لیمو دانلود limoodownload بازدید : 254 تاريخ : يکشنبه 18 فروردين 1392 ساعت: 10:36

Ellusionist – How To Do Street Magic DVDRip (2010) Divx

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

Ellusionist%20%96%20How%20To%20Do%20Street%20Magic دانلود مستند جادوگر چگونه جادوهاي خياباني را انجام دهيم Ellusionist – How To Do Street Magic

نام مستند: جادوگر – چگونه جادوهای خیابانی را انجام دهیم – Ellusionist – How To Do Street Magic
وبسایت رسمی: www.ellusionist.com
سال انتشار: ۲۰۱۰
زبان: انگلیسی
مدت زمان: ۱۲۸ دقیقه
حجم: ۷۰۰ مگابایت
کیفیت: DVDRip Divx
زیرنویس فارسی: ندارد
خلاصه داستان: این مستند به شما یاد خواهد داد تا چگونه حقه های جادوگری را در راحت ترین شکل ممکن فرا بگیرید. طی آماری که در دنیا گرفته شد ، ۸۷% اشخاصی که این مستند را نگاه کردن و تمرین داشته اند ، توانسته اند تمامی حقه های این مستند را فراگرفته و به یک جادوگر حرفه ای تبدیل شوند و …

لیمو دانلود...
ما را در سایت لیمو دانلود دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : لیمو دانلود limoodownload بازدید : 245 تاريخ : يکشنبه 18 فروردين 1392 ساعت: 10:38

Cloudy With A Chance of Meatballs 3DRip 720P (2009) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|به همراه دانلود از سرور تورنت اختصاصی دانلودها|

toop goosht 3d cover دانلود انيميشن سه بعدی Cloudy With A Chance of Meatballs 2009

نام انیمیشن: Cloudy With A Chance of Meatballs – ابری با احتمال بارش کوفته قلقلی

ژانر: انیمیشن ، خانوادگی

کارگردان : Phil Lord , Chris Miller

سال انتشار: ۲۰۰۹

مدت زمان: ۹۰ دقیقه

حجم: ۴٫۶ گیگابایت

کیفیت: Three-Dimensional Rip 720P

زیرنویس فارسی: دارد

IMDB

خلاصه داستان: مخترع جوان که از کودکی دست به اختراعات عجیب غریب می زده و ناموفق بوده است، اینبار بر اساس احتیاج مردم شهر و هنگامیکه آنها فقط توانایی خرید غذاهای ارزان مانند ساردین را دارند، دستگاهی را اختراع می کند که آب را به غذا تبدیل می کند و تبدیل به یک قهرمان محلی می شود اما …

لیمو دانلود...
ما را در سایت لیمو دانلود دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : لیمو دانلود limoodownload بازدید : 223 تاريخ : يکشنبه 18 فروردين 1392 ساعت: 10:39

یکی از پر استقاده ترین درگاه های کامپیوتر چه از نظر حرفه ای ها و چه از نظر کاربران عادی درگاه USB است. از همین رو ویروس نویسان این پورت مفید را به درگاهی غیر امن برای انتشار ویروس ها تبدیل کردند که به گفته بسیاری از کارشناسان موجب رونق بازار آنتی ویروس ها نیز شده است. هر ویروس جدید فلش و یا همان آتوران توسط یک آنتی ویروس شناخته می شود ولی به صورت کلی ماهیت همه آنها توسط اکثر آنتی ویروس ها شناخته می شود و گاهی نیز به دلیل به روز نبودن پایگاه داده آنتی ویروس ها قادر به شناسائی نیستند و در نتیجه سیستم شما به ویروس مبتلا می شود.
سایت دانلودها آنتی ویروسی را برای شما عزیزان آماده کرده است که دیگر نیازی به به روز رسانی از طریق اینترنت ندارد و به صورت آفلاین کار خود را انجام می دهد. Naevius USB Antivirus به راحتی هرچه تمام تر و با قدرت بیشتر اجازه هیچ گونه آلوده شدن را به سیستم شما نمی دهد و به صورت دائم مراقب سیستم شما می باشد. این آنتی ویروس در کنار اکثر آنتی ویروس ها به خوبی کار می کند و هنگام اجرا ویندوز به صورت خودکار به کار خود ادامه می دهد.

usb آنتی ویروس مطمئن درگاه یو اس بی Naevius USB Antivirus 2.1

لیمو دانلود...
ما را در سایت لیمو دانلود دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : لیمو دانلود limoodownload بازدید : 250 تاريخ : دوشنبه 19 فروردين 1392 ساعت: 7:26

صبح روز ۱۹ سپتامبر سال ۱۹۹۹ ژاکلین سابوریدو یک دختر زیبا و سالم بود. او چند روزی بود که برای گذراندن یک دوره آموزش زبان انگلیسی از کشورش ونزوئلا به ایالت تگزاس آمریکا آمده بود، در دانشگاه خود دختری شاد و باهوش به حساب می‌آمد، دوست های زیادی داشت و به نظر نمی آمد هیچ مشکلی در زندگی‌اش داشته باشد. اما شب ۱۹ سپتامبر دیگر هیچ چیز به این شکل نبود. او به همراه ۴ نفر از دوستانش آن شب از خانه یکی از دوستان‌شان برمی‌گشتند که همه زندگی‌ این دختر ۲۱ ساله زیر و رو شد. ژاکلین خودش از آن شب تنها نور چراغ های ماشینی را به خاطر می آورد که مستقیم به ماشین آنها کوبید. اتومبیل آنها آتش گرفت؛ پاهای ژاکلین که در صندلی جلو نشسته بود گیر کرده بود و ماموران امداد نمی توانستند او را بیرون بکشند. بدن او ۴۵ ثانیه در آتش سوخت؛ ۴۵ ثانیه ای که همه زندگی او را نابود کرد.

0.619689001365528210 parsnaz ir دختر زیبایی که در 45 ثانیه اینطوری شد!! / تصاویر +18
لیمو دانلود...
ما را در سایت لیمو دانلود دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : لیمو دانلود limoodownload بازدید : 227 تاريخ : شنبه 24 فروردين 1392 ساعت: 10:17

مجموعه ۳۵ والپپر زیبا و با کیفیت از گل های رنگارنگ را در این پست از سایت دانلودها ، برای شما بازدیدکنندگان عزیز به صورت رایگان آماده دریافت کرده ایم.این مجموعه شامل ۳۵ والپپر زیبا در سایز ۱۹۲۰×۱۲۰۰ و با فرمت JPG می باشد.امید است با دریافت و استفاده از این مجموعه به عنوان بک گراند ویندوز خود لذت ببرید.

35 Excelent Flowers مجموعه ٣٥ والپپر فوق العاده از گل ها

لیمو دانلود...
ما را در سایت لیمو دانلود دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : لیمو دانلود limoodownload بازدید : 243 تاريخ : شنبه 24 فروردين 1392 ساعت: 10:17

The Princess and the Frog BDRip (2009) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|به همراه دانلود از سرور تورنت اختصاصی دانلودها|

|انیمیشن به صورت دوبه فارسی با کیفیت فوق العاده عالی HD 720p می باشد|

princess دانلود دوبله فارسی شاهزاده و قورباغه The Princess and The Frog 2009

نام انیمیشن: The Princess and the Frog – شاهزاده و قورباغه

ژانر: انیمیشن، موزیکال ، رمانتیک ، خانوادگی ، فانتزی

سال انتشار: ۲۰۰۹

مدت زمان: ۹۷ دقیقه

حجم: ۶۰۰ مگابایت

کیفیت: BDRip

دوبله فارسی

مدیر دوبلاژ: مهرداد رئیسی

IMDB

خلاصه داستان: کارتون پرنسس و قورباغه بر اساس افسانه ای معروف طراحی شده است و دارای داستانی جذاب و دیدنی است که موجب سرگرمی کودکان و حتی بزرگسالان نیز می شود. این انیمیشن در مورد شاهزاده خانمی است که بر خلاف تمامی شاهزاده های کارتون های والت دیزنی، سیاه پوست می باشد. داستان از آنجا شروع می شود که پرنسی توسط جادوگری خبیث به قورباغه تبدیل می شود و پرنس نیز برای رهایی از این جادو باید توسط پرنسسی بوسیده شود. پرنس برای پیدا کردن پرنسس به سفری خطرناک و هجان انگیز ره سپار می شود و در مسیر به دلیل اینکه به شکل قورباغه است ماجراهای سرگرم کننده متنوعی را تجربه می کند و پس از طی مسیری طولانی و طاقت فرسا پرنس شاهزاده خانم مورد علاقه خود را پیدا می کند، اما آیا شاهزاده خانم بوسیدن قورباغه ای زشت را قبول خواهد کرد؟

لیمو دانلود...
ما را در سایت لیمو دانلود دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : لیمو دانلود limoodownload بازدید : 216 تاريخ : شنبه 24 فروردين 1392 ساعت: 10:19

این بار از سایت دانلودها ، بازی جدید Microbial Attack را آماده دریافت نموده ایم.این بازی با فرمت جاوا و در سایز ۳۲۰×۲۴۰ , ۱۷۶×۲۲۰ , ۱۲۸×۱۶۰ آماده دریافت می باشد.امید است با دریافت و استفاده از این بازی لذت ببرید.

Microbial Attack بازي زيبا و جديد حمله ميكروبي Microbial Attack

لیمو دانلود...
ما را در سایت لیمو دانلود دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : لیمو دانلود limoodownload بازدید : 225 تاريخ : شنبه 24 فروردين 1392 ساعت: 22:5

    در این پست از سایت دانلودها برای شما بازدیدکنندگان عزیز به صورت رایگان مجموعه فونت های زیبا و جدید را قرار داده ایم.این فونت ها در دو فرمت TTF و OTF می باشند.امید است توانسته باشیم رضایت شما بازدیدکنندگان محترم را جلب کنیم.

    graphity مجموعه ٣٠٠ فونت گرافيکي و بسيار زيبا

    لیمو دانلود...
    ما را در سایت لیمو دانلود دنبال می کنید

    برچسب : نویسنده : لیمو دانلود limoodownload بازدید : 232 تاريخ : يکشنبه 25 فروردين 1392 ساعت: 19:40

    sسلام

    لیمو دانلود...
    ما را در سایت لیمو دانلود دنبال می کنید

    برچسب : نویسنده : لیمو دانلود limoodownload بازدید : 263 تاريخ : يکشنبه 25 فروردين 1392 ساعت: 21:30

    اینبار از سایت دانلودها ، مجموعه ١٧ بازی رقابتی جاوا برای گوشی موبایل را به صورت رایگان برای شما بازدیدکننده گان محترم آماده دریافت ساخته ایم.این بازی ها با زبان های مختلف و در سایز های مختلف قرار داده شده است.امید است توانسته باشیم رضایت شما عزیزان را جلب کنیم.

    Racing Mobile Java Games مجموعه ١٧ بازي رقابتي جاوا براي گوشي موبايل

    لیمو دانلود...
    ما را در سایت لیمو دانلود دنبال می کنید

    برچسب : نویسنده : لیمو دانلود limoodownload بازدید : 313 تاريخ : دوشنبه 26 فروردين 1392 ساعت: 10:33

    Kolor Autopano Giga 2.5.1 شما دیگر نیازی به انتخاب تصاویر نخواهید داشت. دیگر نگران اینکه عکس های شما به صورت افقی و یا عمودی باشد ، نباشید. این نرم افزار پانورام ها را پیدا کرده و آن ها را ساماندهی می کند. این نرم افزار به طور باورنکردنی سریع است و از یک سیستم تشخیص پیشرفته با نام SIFT بهره می برد ، که این تکنولوژی یک سیستم انحصاری برای تصحیح رنگ ها می باشد و تفاوت رنگ هایی که بین عکس های مختلف مشاهده می شود را برطرف می نماید. برای اولین بار در دنیا ، این نرم افزار قابلیت پشتیبانی کامل از HDR را دارا می باشد.

    Kolor Autopano Giga مرتب سازي تصاوير با Kolor Autopano Giga 2.5.1

    لیمو دانلود...
    ما را در سایت لیمو دانلود دنبال می کنید

    برچسب : نویسنده : لیمو دانلود limoodownload بازدید : 230 تاريخ : دوشنبه 26 فروردين 1392 ساعت: 15:1

    Stone File Eraser نام نرم افزاری می باشد که به کمک آن کاربران قادر به پاکسازی کامل اطلاعات می باشند. به وسیله این نرم افزار می توان فایل های مختلف با فرمت های گوناگون را به صورت کامل از هارد دیسک به گونه ای پاکسازی نمود که دیگر قابلیت بازیابی فایل ها با برنامه های بازیابی اطلاعات نیز ممکن نیست. این نرم افزار با ویژگی تکه تکه نمودن اطلاعات و فایل ها مانع از بازیابی آن ها می شود.

    Stone File Eraser حذف مطمئن و همیشگی فایل ها با Stone File Eraser 1.1.72

    لیمو دانلود...
    ما را در سایت لیمو دانلود دنبال می کنید

    برچسب : نویسنده : لیمو دانلود limoodownload بازدید : 238 تاريخ : دوشنبه 26 فروردين 1392 ساعت: 15:59